- Rower Tabou 20 Poison Lite
- Rower Tabou 14 Rocket Lite MG
- Rower Eightshot X-Coady 20 SL
- Rower Tabou 26 Queen Nexus
- Rower Maxim 28" MC 1.4.3 18" granatowy mat
- Hulajnoga Puky R 07 L black
- Ochraniacze kolan iXS Hack EVO+ czarne
- Tarcza hamulcowa Galfer 160mm MTB 6 śrub
- Okładziny hamulcowe Galfer Standard FD469G1053 typ FD469 do SRAM HDR, RED 22, Force, Level TLM i Ultimate na warunki suche i mokre
- Rękawki Endura FS260 Pro Thermo black
- Opona Vee Tire Co. Baldy 700x32C antyprzebiciowa drutowa
- Stery dolne Cane Creek 40-Series ZS44 1 1/8'' czarne
Dlaczego warto się zarejestrować?
Dzięki rejestracji otrzymasz od rabat na każdy produkt w naszym sklepie internetowym w wysokości 2%. Zachęcamy do korzystania z oferty. Dodatkowo będziesz zawsze na bieżąco informowany odnośnie nowych produktów i promocji. Zarejestruj i przekonaj się!
Chwyty Ergon Grip GP 1 L (neo)
Opis
Chwyty Ergon Grip GP 1L NEO
Oryginalny chwyt Ergona GP1 NEO wyznacza standardy oferując optymalny rozkład nacisku. Dostępne w dwóch rozmiarach i charakteryzujący się szybkim i bezpiecznym zaciskiem do montażu z kompozytu. Regulacja kąta platformy chwytu jest prosta. Wystarczy odkręcić śrubę zacisku i pozycjonować uchwyt do żądanego kąta.
- Wariant: RapidFire
- Rozmiar: Large
- Zaciski: Kompozyt
- Zastosowanie: MTB, Touring, Commuting
Bóle dłoni, nadgarstka i przedramion - często występujące u rowerzystów po dłuższej jeździe - spowodowane są złym kątem nachylenia nadgarstka i zbyt dużym naciskiem na mały obszar dłoni.
Chwyty Ergon zostały zaprojektowane z uwzględnieniem anatomicznych kształtów ludzkiej dłoni i oferują znacznie większą powierzchnię podparcia niż tradycyjne gripy. W wypadku chwytów tradycyjnych dłoń opiera się na kierownicy tylko na ok. 60% powierzchni, zaś w wypadku chwytów Ergon na prawie 100%. Zmniejsza to znacznie ryzyko wystąpienia zespołu cieśni nadgarstka i porażeniu nerwu łokciowego - częstym przypadłościom osób jeżdżących na rowerze.
Chwyty Ergon poprawiają położenie rąk na kierownicy, zmiejszając kąt nachylenia nadgarstka. Właściwe położenie chwytów można dowolnie ustalić i zablokować. Blokada zapobiega obracaniu się chwytu na kierownicy.